Mitt allra sista sommarlov

Umgås med mina fina vänner, skrattar som en idiot, sover så fort jag får en ledig stund eftersom jag inte har tid för det på nätterna, kör bil och bara njuter av mitt allra sista sommarlov är precis vad jag gör nuförtiden. Och jag älskar det, känns dock lite ofattbart. 
 
Blev bilägare igår också, kändes helt ok att spendera all lön på en bil faktiskt. Bara körkortet som fattas nu. Men precis som att äta efterrätten innan varmrätten så köper jag bilen innan körkortet! Men snart är det dags och jag ser så jävla mycket fram emot allt som 18 hela år har att erbjuda. 40 dagar, bara 40 fjuttiga dagar.

Min bil följt av lite annat smått och gott!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback