Dagar fyllda av mys

Varit hemma hela veckan, vilket har varit väldigt skönt. Igår försökte jag dock få lite gymnasiearbete gjort med Ida, det gick väl helt ok iallafall. Efter det kom Martin och hämtade upp mig så fick jag träffa han en stund också, det behövdes verkligen och var myspys! Efter det var det dags för middag med tre kära vänner vilket också var himla mysigt och behövligt, tyvärr avslutades kvällen lite för tidigt då jag var tvungen att åka tillbaka till akuten..
 
Idag har jag hunnit med att sola, en promeand och snart ska vi (jag och Ida såklart) iväg mot lite pizzamys följt av lite firande av vår fina vän Elina som fyllt år. Ska bli riktigt kul! Kramkram!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback