Idag är en bra dag

Godnatt skrev jag igår, men trots det satt jag strax därefter i bilen och var på väg. Behövde nämligen inte sova hemma utan fick sova hos min fina istället. Underbart mysigt var det och jag vaknade upp betydligt piggare idag än väntat. Hans förtjänst skulle jag tro. Blev en ledig dag från skolan ändå och efter många om och men var jag tvungen att kliva upp ur den varma sängen och lämna honom ensam där (stackars han som fick ligga kvar....) för att inte komma alltför sent till tandregleringen. Väl där möttes jag av positiva nyheter så det var tur jag pallrade mig dit och att dom tog in mig trots att jag var sen!
Skyndade mig därefter till Elina, var så himla skönt att träffa henne igen och prata och ha kul, har verkligen saknat henne och jag tycker det är så bra att man lyckas stå varandra så nära även fast man inte setts på ett tag, men nu blir det ändring på det för redan på fredag ses vi igen! 
 
Puss på att man har fina människor omkring sig och puss på bra dagar.
 
 
 


Hihi, bäääästa du! Saknat dig med <3 pussar och kramar!!!

Svar: Puss på dig gumman!!♥
Angelica Eriksson

2014-01-27 | 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback