04-02-14 ♡

Sitter i skrivande stund och försöker smälta maten efter dagens middag, så här några timmar senare.. Kinabuffé med Ida. Så himla gott men är nu så sjukt mätt och är nästan orolig att magen ska sprängas för den utvidgats så mycket att huden inte räcker till, haha, nästan iallafall.. Ida åkte precis hem och nu sitter jag och lyssnar på tung musik, haha är inte så cool egentligen men det är bra musik och den ger mig lugn på något sätt! Dessutom så gör jag lite mysiga planer med Elina samtidigt som jag sitter och skrattar åt hur otroligt söta vi var på bilderna vi tog i fredags, åh vad jag tycker om dom ändå!
Imorgon har jag en fin sovmorgon så om ett tag åker jag till Martin och sover med honom. Ska bli mysigt att få somna bredvid honom igen och inte själv, så det blir hur bra som helst! Kramis
 
Denna bild är från Gran Canaria i höstas och satan vad jag saknar den resan (trots att bilden är aningen skev). Ge mig sol och värme. Nu. Tack!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback