Annars var det en perfekt dag

Hade en jättebra dag igår egentligen, först en jätterolig musiklektion och därefter följde jag med en vän till frisören. Efter det åkte jag till Martin, det var såklart supermysigt som vanligt och jag ville verkligen inte åka därifrån.
Men kvällen slutade ändå med att jag blev inlagd på sjukhus över natten. Mådde så himla bra först av att bara mysa, ta det lugnt och skratta med honom, men usch så dåligt jag mådde i kroppen, gick inte riktigt blunda för längre och det slutade ju tyvärr som det gjorde. Blev utskriven idag på eftermiddagen iallafall, så nu är jag trött som få eftersom natten inte bjöd på alltför mycket sömn, men däremot en massa tester, nålstick och röntgen. Kan inte påstå att jag mår bra än men jag håller tummarna för att det blir bättre så att en ny utredning inte måste påbörjas.. kram!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback