Jag ler ändå

Efter att ha gått en hel dag med den värsta huvudvärken på länge (hej migrän!), frossa, yrsel och feber så är man inte på topp, lite sömnproblem på det gör ju susen dessutom.. skämt åsido. Dagen har varit både upp och ner. Skolan var hemsk men jag tog en paus från det hela för en tur på stan med Isabelle, hon bjöd även på fika, antar att hon tyckte synd om mig haha. Har även pratat mycket med Elina vilket också varit rätt skönt, går det som jag vill får jag träffa henne imorgon också vilket jag verkligen ser fram emot!
Nu har jag lagt mig efter lite bilåkning med Martin och Sebastian vilket även var en riktigt bra boost för mig och även humöret! Ska man gå runt och må dåligt kan man ju få vara glad iallafall, skratta och ha det bra.
 
Nu ska jag pröva sova och hoppas på att det vilar ut min kropp ordentligt så jag vaknar frisk och pigg imorgon. Godnatt!
 
Fick med mig ett himla sött linne för endast 99 riksdaler hem
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback